öncelikle kitap psikolojik bir eser. Yazar Robert Louis Stevenson'un büyük bir hayranlıkla okuduğum ilk kitabı. Yazar insanın iki kişiliği olduğunu bunun zaman zaman ortaya iyi ve kötü olarak çıktığını satırlara yedire yedire anlatmakta. kitabın sonunda tüm taşlar yerine oturuyor. kitabın sonunda "vay be" diyorsunuz yani. Sonu acıklı bitti etkisinden birkaç gün çıkamayacağımı belirtmek isterim . okuduğum en iyi psikoloji kitaplarından birisi oldu