İskender Pala kitaplarını severek okurum. Tabi ki bu kitabını da beğendim fakat diğer kitaplarındaki akıcılığı yakalayamadım, sebebini yazar en başından vermiş zaten, tavan arasına attığım yazılarımı bir araya getirdim diyerek. Ama bazı bölümlerde aaa bu burdan geliyormuş demeeek hatta kültürlendim yahu gibi tepkilerim oldu. Okuması zevkliydi yani. Tavsiye eder miyim evet ederim. Bilgi hazinesine farklı bilgiler katmak isteyen herkese tavsiye ederim. Keyifli okumalar diliyorum…
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hakikate ermek,
Kendini de dünyayı da okuyup,
Anlayıp yutmak,
Ve dürüp kaldırmak mıdır defteri?
Yoksa kendinde ve dünyada
Anlaşılmaz olanın gövdesinden
Kendine yeni bir kendilik
Yontup çıkarmak mı?