Yazarsan konudan bağımsız objektif bir gözle bakınca derinliği olan güzel bir kitap. Bu tarz kitaplar normal de akıcı olmaz ama bu güzel güzel gidiyor. Düşündürüyor.
Kasvet dolu bir kitap. Adamın intihar edip ölmeden önce yazdığı kitap olması ayrı bir ilginç geldi. Okurken akıcı bir havası var ama anladığım adam biraz da kendini anlatmış. Bazı insanların doğuştan gelen olumlu ve olumsuz özellikleri vardır. Burada baskın özellik hayatın kötü oluşu ve kötülüklerin kaynağı oluşu. O yüzden hep hayata vurmaya çalışmış. Emeline ulaşmış nihayetinde.