Yetişkinlik kimliğini sürekli yeniden oluşturmak gerekir,insana umutsuzluk veren ve aynanın karşısına geçip inanmak zorunda kaldığı yalanlar anlatan ,gayet kırılgan ,bu eğri büğrü ve geçici toparlanmayı sürekli yeniden yaşamak gerekir.
Çoğu film tatlılığa bağlandığında "The End "yazısı beliriyor ancak bizim bilmek istediğimiz bundan sonra nasıl bir hayata başlayacakları oluyor.Hayat hiçbir zaman heyecan verici oyun dizisi değildir.Açık konuşmak gerekirse ,sadece oyunbozan kaderin içinde yatıp kalkıyoruz .