Bir daha , bir daha , bir daha okur ve yine düşünmek zorunda kalırsınız. Bence bu kitap yetişkinlere yazılmış çocuk kitabi adı altında satılıyor. Dünyada çok fazla bakısı ve satışı var gerçekten kayda değer bir kitap bence herkesin kitaplığında bulunması gerekir ve arada çıkarıp tekrar okuması gerekir çünkü öyle bir kitap . Bir çok yorumu vardır insan oku demekten başka süslü kelimelerde yazabilir elbette lakin okumanız daha doğru olur :)