Uzun zaman ince okuduğum ve tekrar tekrar okumak istediğim, içimi burkan ve unutmadığım zaman zaman düşündüğüm bir sonla bitti . Siyabend u xece. Aşk bu kadar mı kürtçe yaşanır bilemedim , o sadakat ve teslimiyet , masumiyetin gölgesinde büyütülmüş aşk. Daha fazla ne denilebilir ki ?