Konuşurken İngilizce kullanmaya özenenlerin çoğu İngilizce bilmiyor. Bilmediğimi gizlemek, biliyormuş gibi yapmak için kullanıyor. Biliyormuş gibi yapmak, zaten yarı cahillerin çok benimsediği bir yöntem.
Sosyal medyada İngilizce - Türkçe karışık bir dil kullanıyor ve çoğu kişi, yazılanları anlamakta zorlanıyor. Gençler bu fili kendi aralarında kullanıp bir önceki kuşaktan farklılaşmak istiyor olabilir. Bu da anlaşılır ve eğlenceli bir şey belki. Ama bu dil, kalıcı hâle geldiğinde yeni bir iletişimsizlik, gençlerle yaşlılar arasında birbirlerini anlamamaktan kaynaklı içe kapanma sorunları dığacaktır.