"İnsan daima başına gelen felaketleri sayar, sevinçleri değil. Eğer saysaydı, evrenin kendisine yeterince mutluluk sunmuş olduğunu anlardı..."
Dostoyevski...
Hayat denen bekleme salonuna hoşgeldiniz. Siz yaşamak için neyi bekliyorsunuz? Depresyonunuzun geçmesini mi, kaygılarınızın azalmasını mı; korkularınızı yenmeyi mi? Yoksa ağrılarımızı geçirecek çareyi mi ?