Kitap mükemmeldi. Şunu söylemek istiyorum ki kesinlikle kitaba başlarken bu kadar büyük bir beklenti içinde olmadan başladım. Kitabın dili biraz ağırdı, kolaylıkla anlaşılabilecek bir dili yoktu ama yine de verdiği mesaj yönünden olsun, konusu yönünden olsun beni çok etkileyen bir kitaptı. İntibah'ı okumadan önce favori kitabım Hayvan Çiftliği idi. Ancak bu kitabı okuduktan sonra favori kitabım kesinlikle bu oldu. Herkese öneririm. Kitabı bir cümle ile özetleyecek olursam bu cümle; "son pişmanlık fayda etmez." Olurdu.
Namık Kemal