Denizlerin ötesine giden kişi yalnızca iklimi değiştirmiş olur,aklını değil.Senin ihtiyacın olan sürekli gezmek değil,kaplanın sırtından inmek.hatırlıyorsun değil mi;hani
bir adam kaplanın sırtına binmiş,bı türlü inemiyormus.çünkü sırtından indiği zaman hayvanın kendisinin yiyeceğinden korkuyormuş.Ama bir insan ömür boyu kaplanın sırtında oturamaz ki! artık kaplandan inmen,Her şeyle özellikle de geçmişinle yüzleşmen gerekiyor