Hayattaki seçimlerimizin sonucunda olumlu veya olumsuz olan durumlar yaşıyoruz. Olumsuz durumları bastırmaya onları kabul etmemeye o kadar alışıyoruz ki aslında kendimizi reddediyoruz. Hayat başına gelen tüm çaresiz durumları kabul edip onları iyileştirmekle sağlıklı bir hale geliyor aslında ve bu kitabın da bence ana duygusu buydu benim için. Daha çok değerli noktalara da değiniyor alın, okuyun, okutturun.