Bu kitap üzerimde büyüleyici bir yan bıraktı. Saat ikide kütüphaneye gittim. Biraz edebiyat ve felsefe çalıştım. Ondan sonra raflara biraz göz geçirdim elime Ferit Edgü'nun bu kitabı değdi ve oturup okumaya başladım.O kadar dalmiştım ki saat beşe kadar oturduğum yerden kalkmadım. kitap bitti,ben yüzümü pencereye doğru çevirdim. Karşı tarafta ortaokul vardı.Müdür defalarca oradan geçmiş pencerede hep beni görmüş,bana seslenerek: "seni sabahtandır bu yerinden kıpırdamadan bir kitaba odaklandığını görüyorum" dedi. Ve ben tebessüm ettim yalnızca.Ayağı kalktığımda açlık güdüsü sardı bedenimi bir yandan da Ferit Edgü'nün etkisi kafamın içersinde.Hakkari'de ki insanlar, Ferit Edgü'nun balıkçının atığı otağ ile kadın,çocuk cesetlerini çekmesi gözümün önüne geldi. Tüm gün onu düşündüm şiirler, ağıtlar,acılar, mülteciler,savaş, yoksulluk,özlem...