Bu dikenli,sevgisiz ortamlara aliskindik hepimiz,plazalarin insanın ruhunu öldürdüğü,herkesi robota çevirdiği gerçeğini çoktan öğrenmiştik.Eger ortaçağ şövalyelerinin demir zırhları gibi,görünmez bir aldirmazlik zırhı giymezsen, buralarda barınmana olanak yoktu.İlk zamanlarda beni bu çevrenin çok sarstigini gören bir arkadaşım ,herkesin bir şemsiyesi var kendini koruyacak,seninse yok,bir an önce semsiyeni açmaya bak,çünkü bu yağmur hiç dinmeyecek demişti...