Neden insanlar kendilerine pek az fayda sağlayan yüksek kalorili yiyeceklere saldırırlar?Atalarımızın yaşadığı savanlarda ve ormanlarda yüksek kalorili tatlılar nadiren bulunurdu ve gıda da çok bol sayılmazdi.30 bin yıl önce yaşayan sıradan bir avcı toplayicinin tek bir tatlı yıyecege erişimi vardı:Olgunlaşmış meyve.Bir taş devri kadınının incirlerle dolu bir ağaç gördüğünde yapacağı en akıllıca şey,bunlardan olabildiğince fazla yemekti,ta ki o yöredeki bir babun grubu ağacı ele geçirene kadar.Yuksek kalorili yiyeceklerle tikinmak bu yüzden genlerimize kazınmıştır.Bugun çok katlı apartmanlarda ağzına kadar dolu buzdolaplariyla yaşıyor olabiliriz,ama DNAmiz hâlâ savanda yaşadığımızı zannediyor...