O isyanın ne zaman olacağını bilmiyorum,bir hafta sonra da olabilir,yüz yıl sonra da ama ayaklarımın altında saman olduğunu bildiğim kadar eminim ki eninde sonunda adalet yerini bulacaktır.Ömrünüzden kalan kısa süre boyunca bu hedeften şaşmayın! Her şeyden önemlisi,benim bu mesajımı sizden sonra gelecek olanlara iletin ki gelecek nesiller zafer kazanana kadar bu mücadeleyi sürdürsünler.