Ve çok yukarlardan, her şeyin üstünden,varlığın ve yokluğun ötesinden,herkese ve hiç kimseye ait belli belirsiz bir düşünce geçti. ”Hikayeler hep böyle kötü mü bitmeli?”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Adli muhabirlerle sigara içtik,hayatın ne kadar acımasız olduğundan bahsedip durduk.Kendi kızına tecavüz eden kansızlara “pişman mısınız?” diye soru sormanın,”hayır” cevabından daha ağır olup olmadığını tartıştık.Uzun uzun sustuk sonra;sıkıntıyla, öfkeyle,üzüntüyle,sahiplenemediğimiz vicdan azaplarıyla , pişmanlıkla,duyarsızlıkla,alışkanlıkla ve hastalıkla sustuk.