Durum kötü! Hem de çok kötü:İçimde pislik, bulantı var.Bu kez yeni:Kafede yakaladı beni.Bu güne kadar kafeler tek sığınağımdı.İnsanla dolup taştıkları, aydınlık oldukları için.
Topluluk içinde yaşayanlar kendilerini aynalarda,arkadaşlarına nasıl görünüyorlarsa öyle görmeyi öğrenmişlerdir.Benim arkadaşım yok.Tenimin böyle çıplak olması acaba bu yüzden mi.Buna insansız…evet insansız doğa denebilir.