Mehmet

Kız çocuklarından biri öldüğü zaman babam her zamanki gibi yemeğini yer, anneme ayaklarını yıkatır, sonra yatmaya giderdi. Ölen çocuk erkekse babam annemi dövdükten sonra yemeğini yiyip gene yatağa yollanırdı. Ne olursa olsun, babam asla yemek yemeden yatmazdı. Bazen evde yiyecek hiçbir şey olmazdı; hepimiz yatağa boş midelerle girerdik. Ama babamın yemek yemediği hiç olmazdı. Annem onun yemeğini ocağın deliklerinden birinin dibinde gizlerdi. Babam tek başına tıkınırdı, biz de onu seyrederdik. Bir akşam elimi tabağa uzatacak oldum, elime sert bir şaplak indirdi.
elif'e ozn isimli okura yanıt verildi
Mehmet
Okumaydıysanız tavsiye ederim abla
Reklam
Bir kitap almıştım kitapçıdan. Etiket olarak 23₺ yapıştırılmış. Ama etiketi söktüm 18₺
Mehmet
Var öyle puştlar
Keşke bu kadar haklı olmasaydın...
Servet çoğalmış, ama güç azalmış; bağlayıcı düşünceler kalmamış, her şey gevşemiş, bozulmuş; herkes çürümüş: hepsi, herkes, hepimiz!...
Mehmet
😑