Özlem

Mücadele
Bazen kendimiz için ürettiğimiz bir dünyada yaşıyormuşuz gibi geliyor bana. Neyin iyi ,neyin kötü olduğuna biz karar veriyoruz, kendimize anlam haritaları çiziyoruz...sonra da ,tüm yaşamımızı kendimiz için planladığımız şeyle mücadele etmekle geçiriyoruz.
Sayfa 248·Kitabı okudu
Reklam
Yaşam
Yaşam, ölümün izlediği geçici bir olaydır, çıkış yolu yoktur.
Sayfa 241·Kitabı okudu
Hissetmek
Anlayamayacağımız bazı şeyler var ,ancak onları pekala hissedebiliriz.
Sayfa 191·Kitabı okudu
ayrımcılık
Doğanın bakış açısına göre, hiçbir yaratık yararlı ya da yararsız değildir. Bu insanlar tarafından yapılan aptalca bir ayrımcılıktır.
Sayfa 176·Kitabı okudu
Reklam