Mutsuz olduklarını söyleyen insanlara öyle hemencecik inanmayın. Hele önce bir sorun bakalım hala uyuyabiliyorlar mı? Yanıt evetse, herşey yolunda demektir. Bu da yeterlidir.
Her alanda, asıl yenilgi, unutmaktır, özelliklede sizin neyin gebertmiş olduğunu unutmak, insanların ne derece hırt olduklarını asla anlayamadan gebermektir.