Doktor Bey

Doktor Bey
@Caveman1
Dünyanın sonuna keyifle koşuyorum.
Yıkım
Hayatım hep birşeyleri yapmak ve inşa etmekle geçti. Bir gün olsun yıkıcı bir tavra bürünemedim. Üst üste kurulan üç iskambil kağıdını bile kayıtsızca bozmayı başaramam. Hal böyleyken yıkıcı olmanın vereceği zevki anlayabilmek çok zor. Ama şunu anlıyorum ki yıkamamak korkaklık, yıkmamak ise alışkanlıktan. Peki yıkım gerekli midir? Bazen yenilenmek gerekir ve yeniyi kurarken var olanı yok etmeniz gerekir. Ne kadar acı gelse de...
İnsan
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Uygarlığın insanlarda duyguların çeşitlerini çoğaltmaktaktan başka bir işe yaradığı yok.
Edebiyat

Doktor Bey

, 1000Kitap'a katıldı.