"Bütün kudretimizi, bütün menbaalarımızı, bütün varlığımızı orduya vereceğiz. Ve ancak ondan sonra, milleti insan gibi yaşatmak mümkün olacaktır," diyorum.
Düşmanı Çanakkale'de dört buçuk sene tutan hükümet üç tane zengini hakkından niye gelemedi, haydi bil bakalım? Yağmaya ortaktı da ondan gelemedi. Kötü bir eşkıyalık...Kötü bir eşkıyalık değil namussuzluk...