Size soruyorum sizce hayatı yaşıyor muyuz?
Ben söyliyim,
Hayır!
Bence hayatı yaşadığımız tek güzel günler çocukluğumuz. Genç oluyoz kötü şeylere özenip gençlğimizi mahfediyoruz. Yetişkin olup hayatı rütünleştiriyoz. Kendi isteğimizle değil zorunlu şekilde çalışıyoz sanki okadar bıkkıyoz ki yetişkinken. Yaşlanıyoz önceki zamanlardaki yaptığımız şeylerden dolayı pişman oluyoz ama geride gidemiyoz. Sadece kabulenip ölümü bekilyoz.
Hayatını yaşmaya çalış olmasa bile en azından çabala.