*Herkesin gördüğünü gör , kimsenin düşünmediğini düşün.
*İnsanın hayatını 2 şey değiştirir ; Okuduğu Kitaplar ve Tanıştığı İnsanlar
instagram.com/cem_sofu
Derler ki;
Üşümek için kışa,
Neşelenmek için yaza,
Hüzünlenmek için sonbahara,
“Ne gerek var?”
İklim insanın içinde…
Gönlünüze çiçek açtıracak
İnsanlar çıksın karşınıza...
(Alıntı)
'Sen sadece kendin olarak kal..
Diğer insanlar senin hakkında ne düşünüyorsa;
bu onların düşüncesi ve senin ile hiç ilgisi yok...
Sen sadece kendin ol,
diğer insanlar için dünyaya gelmedin,
kendi yaşamını yaşamak için buradasın...'
Hayatını eğlenerek yaşamak istiyorsan,
kalbini hep çocuk tut...
(Osho)
Önümde duran bir bardak çaya sordum ;
Hangimiz daha koyuyuz bu gece ?
Derdimle ben mi ,
Deminle sen mi ?
Ne farkeder ki dedi...
Ben demlendikçe ,
Sen dertlendikçe ...
Tükeneceğiz bu gece ...!