Cem

Cem
*Herkesin gördüğünü gör , kimsenin düşünmediğini düşün. *İnsanın hayatını 2 şey değiştirir ; Okuduğu Kitaplar ve Tanıştığı İnsanlar instagram.com/cem_sofu
Gayrimenkul Danışmanı
Lise
Tuzla İSTANBUL
Karasu SAKARYA, 10 Haziran 1977
1225 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Bana yeni şeyler katan her muhteşem fikir , yürüyüşlerim sırasında aklıma gelmiştir.
Sayfa 183·Kitabı okudu
Kişisel Gelişim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yol değil, yolculuktur önemli olan. Nasıl yolculuk ettiğindir, nerede durduğun, nerede mola verdiğin.. Ne zaman yoluna devam ettiğin, hangi sapakları kullandığın, hangi dönemeçleri aldığın, ne zaman yavaşlayıp ne zaman hızlandığındır. Kiminle yolculuk ettiğin de önemlidir elbet, yoluna çıkanlara ne yaptığındır, kimleri yoldan çıkardığındır, yolunu kesenlere biçtiğin kaderdir. (Murathan MUNGAN)
1000k
Güneş üzerine düşeni yaptı, Gündüzün yerini karanlığa bırakacağı, Zaman yaklaştı.. Hayat dikkat ister!.. Çünkü bir kere yaşanır. “Deneme-yanılma” metodu uygulama şansımız yoktur. Iskaladığımız anları geriye dönüp yeniden yaşayamazsınız. Tekrar tekrar başlayamazsınız. Bu bakımdan her an, son an kadar değerlidir...
1000k
Kitap okumanın yararları: * Düşünceleri ‘olgunlaştırır’. * Okuma; düşünceyi besleyen, geliştiren ve çabuklaştıran ana kaynaklardan biridir. * Stresi azaltır. * Zihni açar. * Güzel “görmemizi” sağlar. * Bizi "bir bilen" yapar. * Kitap okuyanın güvenilir bir çevresi oluşur. * Bilgi dağarcığımızı ve kelime hazinemizi zenginleştirir. * Anlama gücümüzü ve konuşma yeteneğimizi kuvvetlendirir. * Genel kültürümüzü artırır. Etkin ve etkili bir insan olmanın yollarını açar. * Meslek hayatımızdaki başarı düzeyimizi yükseltir. * Dünyaya bakış açımızı değiştirir. * Toplumsal ilişkilerimizin kalitesini artırır. * Okul hayatındaki başarıları pekiştirir. * Hayal gücümüzü geliştirir. * Okumak haz duymaya, zihnimizi süslemeye, karar verme yeteneklerimizi geliştirmeye yarar. İnsanı olgunlaştırır, erdemli kılar. “Okuma olayı bir uzun yolculuktur; beşikle başlar, mezarla biter. Okulla beraber biten okumalar yarıda kalmıştır. Okuma iğneyle kuyu kazmaktır; kararlılık ister, sabır ister. Okuma bir arayıştır, hakikati, doğruyu, güzeli arayış. Her arayış içinde bulma heyecanını barındırır. Bulursunuz, ikinci, üçüncü... Arayışlar başlar. Umut ve heyecan, okumanın ayrılmaz iki vasfıdır. Okuma insanlığın, umut ve heyecan da canlılığın şartıdır.” (Alıntı)
1000k
Günaydın
''Her sabah güzeldir. Çünkü her sabah bir başlangıçtır...'' Günaydın yeni güne, Günaydın dostlara 🌹🐞❤
1000k