Yaşamanın anlamı sensin. Yani insan, bazıları bu anlamı işinde, bazıları aşkında, bazıları dinde buluyor, bazıları politikada, bazıları sanatta, hatta büyük çoğunluk futbolda. Ne bileyim, herkes kendine göre bir anlam yaratıyor işte. Eğer bu insanlar olmasaydı, bu anlamların hiçbiri olmazdı. Öyle değil mi? Yaşamın anlamı insandır.
"Kimse kimseyi tanıyamaz. Tanıdığımızı sanırız. Tanıdığımız kadarına inanırız. Eğer gerçekten tanısak, bırakın aşkı filan, kimse kimseyle arkadaş bile olamaz. "
Tekrar, hafızanın dostudur. Tekrarla ki, unutkanlığın tekerrür etmesin.
Sakın tekrar ile ezberi birbirine karıştırma.
Ezber insanı papağan yapar, tekrar ise düşüncelerini açıklar ve sırtını yaslayacağın bilgileri hafızanda tutar.