Yarım yetişmişliğin ve olmamışlığın ham ruhları saldığı uçurumlarda türkü söylerler. Söyledikleri türkü aslında uçuruma yuvarlanma kaderinin son çığlıklarıdır.
Sen, dirilişi yitirdiğin zaman, adını ve tanrı'yı bile yitirirsin. Nitekim öyle oldu. Önce, onurunu yitirdin. Şimdi Allah'ı yitirmeye başlıyorsun. Daha sonra da, ismini yitireceksin. Dirilişini hatırlamadığın sürece de hatırlanmayacak ve anılmayacaksın.