Eğer ruhunuz sizi duaya çağırdığında ağlamaktan başka bir şey yapamıyorsanız, tekrar tekrar kışkırtmalıdır sizi ta ki gözyaşlarınızın yerini kahkahalar alıncaya dek.
Üzgün ve muhtaçken dua ediyorsunuz sadece; neşenin doruklarında bolluk bereket içindeyken de dua etmenizi isterim.
Zira nedir ki dua kendinizi yaşam dolu gökyüzünü açmaktan başka?
Gönül rahatlığıyla boşaltabiliyorsanız içinizdeki karanlığı evrene, kalbinizin şafağını da aynı şekilde serbest bırakmak bir zevk olmalı gözünüzde.