Cemre

@Cemosa·
·
sabitlendi
Kimsenin kimseyi yargılayacak durumu yok. Her insan kendi bilir çektiği acının boyutlarını ya da yaşamında anlamın hepten yok olduğunu.
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Varlığımızın yanardağı patlayınca, içimizde biriken zehir tüm dünyayı zehirlemeye yeter miydi acaba?
En derin ölüm, gerçek ölüm, ışık bile ölümün ilkesine dönüştüğünde yalnızlıkla gelen ölümdür. Böyle anlar sizi yaşamdan, aşktan, gülümsemelerden arkadaşlardan -hatta ölümden de- koparır. İnsan o zaman dünyanın hiçliğinden, kendi hiçliğinden başka bir şey var mı diye sorar kendine.

Cemre

, bir kitabı okumaya başladı
Emil Michel Cioran
8.6/10 · 2.101 okunma
Zira hayattaki bütün kötülükler bir "hayat anlayışı" ndan ibaret gelir. Olgunlaşmış bir siyaset adamı, eski Sofistler'in çalışmalarını derinleştirmeli ve şan dersleri almalıdır: -bir de yolsuzluk dersleri...