Kitap,bir adamın bir anda kör olmasıyla başlayıp onunla temas edenlere de körlük salgınının bulaşmasıyla başlıyor.Kör olmayan sadece bir kişi var kitapta ama kitap bittikten sonra da onun neden kör olduğu açıklanmıyor.Kitabın bazı yerlerinde “İleride bunu yapacak,bunu göreceğiz” gibi önceden olayları söyleyen cümleler var ve bu sinir bozucu.Ayrıca bu yayında diyaloglar paragraf içinde virgülle ayrılmış.Örneğin;Nasılsın,İyiyim,Sen nasılsın diye gidiyor ve bu bazen kimin ne söylediğini kaçırmanıza neden oluyor.Kitabı alacaklara tavsiyem:Kitabın sonunda hiçbir olay açıklanmıyor,bunu düşünerek alın.Bunun dışında körlerin karantinaya alındıklarına yaşadıkları olaylar gerçek hayatta görebileceğimiz türden olaylardı ve oralar beni etkiledi.Bazı soruların cevabı olsaydı kitap 9/10’luktu.