Dostoyevski diyor ki:
Gözleri sürekli gözlerindeyse sana olan merakındandır. Ama gözlerini kaçırıyorsa o gözlerde sana ait bir şey vardır.
Fyodor Dostoyevski
Biriyle uzun uzun tartışmak yerine "tamam haklısın" deyip geçmek daha mantıklı gelmeye başladı. Franz Kafka'nın da dediği gibi:" Artık bazı şeyleri suskunlukla geçiştireceğim" Franz Kafka