"Ağbi hayat bu kadar uzun olur mu,çok sıkıldım artık ben,bitse de çekip gitsek!diyorum.Kimi zamanda hayat dediğimiz şu hayat neredeyse bir nefes kadar kısa görünüyor gözüme.Hatta yazacağım romanları ve okuyacağım kitapları söyle bir düşününce "bir nefes kadar kısadan da kısa görünüyor."
"...yayımlanan kitapların çokluğunu düşündüm ve kesinlikle hepsini okumak zorunda değildim ama bu durumda okumak istediğim bazı kitaplar bile ister istemez kalacak dedim.
Sonra,hiç değilse bazıları kalmasın ey hayat bana kör noktami aydınlatacak bol ışıklı dostlar ver,dedim."