“İnsanın enerjisini ve hevesini alan şey bürokratik sorunlar değil, değer sistemini ihlal etmektir….Prensipleri olanlar daha az zorbalık ve itilip kakılmaya maruz kalır çünkü kumda net çizgiler çizebilirler. Biz her zaman en yumuşak yastığın açık bilinç olduğuna inandık. Yanlış bir şey yapmaktan dolayı uykumuzun kaçtığı tek bir durum bile yaşamadığımız için kendimi şanslı hissediyorum.”
“Sevdiğin şeyi yapmalısın…İyi bir insan ol…Etrafında hoşuna giden insanlar ara. Başkalarının özelliklerini beğendiğinde, başkaları da senin özelliklerini beğenir.”