“...Övgü ve yergi, her ikisi de hiçbir şey ifade etmez. Hayır, ölçmek her ne kadar keyifli bir meşgale olsa da tüm uğraşların en nafilesidir ve ölçenlerin kararlarına boyun eğmek de en köle ruhlu tavırdır. Yazmak istediklerinizi yazdığınız sürece önem taşıyan sadece budur; bunun çağlar ya da saatler boyunca önem taşıyıp taşımayacağını kimse bilemez. ...”
“...Istırap karşılığında kazanılan şeylerle kıyaslandığında, şu andaki mutluluk çok sefil kalır...Mutlulukta, şanssızlığa karşı verilen mücadelenin ihtişamlarından hiçbiri yoktur...”