2025 fotoğrafını paylaşmak biraz geç oldu belki ama yine de görmek ve sizlerle de paylaşmak istedim. Bu özellik gerçekten çok yerinde ve de güzel olmuş. Tamamen beni andırıyor. Umarım 2026 hepimiz için huzurlu, başarılı ve sapasağlam bir yıl olur.
"Kur'anın şakirdi ise, semavat ve arzdaki umum sâlih ibadı kendine kardeş telakki ederek, gayet samimî bir surette onlara dua eder ve saadetleriyle mes'ud oluyor ve ruhunda şedid bir alâkayı onlara karşı hisseder. Hem en büyük şey olan Arş ve Şems'i, müsahhar birer memur ve kendi gibi bir abd, bir mahluk telakki eder.