K.

"Her şeyi oluruna, dağları da yerinde bırakıyor."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ağlamak kötü bir şey mi?" "Ağlamak hiç bir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?" "Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes.."
"Bütün yolların sonu aynı noktaya çıkar, biricik Gladys." "Ya o nedir?" "Hayal kırıklığı."
"...sürekli değişik insanlarla düşüp kalkmalar, hiç bir zaman bir süreklilik ve samimiyet kazanamayan ilişkiler..."