Müthişinde ötesinde salak bir nesil yetişiyor. Neden derseniz mükemmel bir ünlü hayranlığı, yine ünlülere benzemek için kaşar-pezoluğa kadar uzanan yollar. Aptal aşk acıları, o telefonu ellerine veren gerizekalı evebeynleri sayesinde kitaptan, dergiden haberleri olmayışı. Kendini ispat çabasında yok olup gidişleri... Utanç verici bir moda rezilliği.. Kendi doğrularıyla değil duydukları doğrularla yaşayışları. Dilimizi milli değerlerimizi yok sayıp, bilinçten uzaklıkları. En basit mantık sorularına bile alık alık bakmaları?