Üstad yapmış be diyeyim kitap okima aşkinı bana bulaştıran yazar her zamanki gibi ilk baslarda fazla ayrinti ve tasvirler var ama sonra kendinizi akintiya birakin
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Saddam hüseyin ırak ve ajanlar ve entrikalar bence kurgulama harika konusu sağlam daha ne olsun okumanizi tavsiye ederim kesinlikle neyse simdilik bu kadar
Dan brown okudukca sasirdiğim bir yazar her okudugum sayfadan sonra acaba ne olacak diye bwkliyorum kasim ayinda yeni kitabi cikacak insallah onuda okuyacam