Üstad yapmış be diyeyim kitap okima aşkinı bana bulaştıran yazar her zamanki gibi ilk baslarda fazla ayrinti ve tasvirler var ama sonra kendinizi akintiya birakin
Kitaplarini büyük bir heyecanla okuduğum Dan Brown Başlangiç isimli yeni kitabi 10 gün sonra piyasaya cikiyor ohhhh be yeni bir maceraya devam eder bendeniz
Saddam hüseyin ırak ve ajanlar ve entrikalar bence kurgulama harika konusu sağlam daha ne olsun okumanizi tavsiye ederim kesinlikle neyse simdilik bu kadar
Dan brown okudukca sasirdiğim bir yazar her okudugum sayfadan sonra acaba ne olacak diye bwkliyorum kasim ayinda yeni kitabi cikacak insallah onuda okuyacam