-Her şey hazır mı?
-Hazır ağam. Yumurta haşlamışam; peynir, tere yağı, bal... Kavurma bile vardır. Sonra soğan, maydanoz.
- Bırak şimdi maydanozu. Çiçek var mı, çiçek?
Kâhya şaşkın:
- Ne çiçeği?
-Ulan oğlum, ya misafirlerin içinde bayan varsa. Bayana kavurma ile soğan mı vereceğiz?
-Ne vereceğiz?
-Yavrum şimdi tankolukta âdet budur. Bayanlara çiçek verilir.
Kâhya boynunu bükerek:
-Gidip Abdo'nun yonca tarlasından yolayım biraz.
Ağa sağa-sola bakınır. Bezgin:
-Di get de yol. Bir iki gül de bulursan ihmal etme.