Hayatımda okuduğum ikinci kitaptır.
Gulyabani Türk edebiyatının klasiklerinden birisidir. Gürpınar'ın kitaplarını bence polisiye olarak nitelendirebiliriz. Nitekim polisiye kurgunun iki ana öğesi olan suç ve muamma bu kitapta görülebilmektedir.
1976 tarihli Ertem Eğilmez filmi olan Süt Kardeşleri de unutmamak lazım.
Korku gerilim türünde olan bu romanın dilinin akıcılığını söylemek mümkün. Hayal gücü ise yazarın sınırsız.
Stephen King'e alternatif olur mu bilmem ama bence okunması çok zevkli bir romandı.
Sırf kız kardeşimin hatırı için okuduğum bir romandı.
Bunu okurken filmi daha çıkmamıştı. Bende dördüncü kitabı okuyayım bitsin bari dedim.
Dilini akıcı buldum. Okutuyor. Sonra filmi ile alakası yok. Her açıdan.
Serinin popüler kültür ürünü olduğunu düşünmekteyim. Ancak eğlenceli bir şeyler okumak isteyenler okuyabilirler.