Hava Uyanıyor serisinin benim için çok ayrı bir yeri var. İlk çıktığında her kitabını heyecanla beklediğimi hatırlıyorum.
Seriye giriş için çok güzel bir kitaptı. Normalde kitapları ikinci defa okumayı sevmem ama buna rağmen aynı heyecanla okudum. Tekrardan bu seriyi okumak çok güzel hissettirdi. En son ne zaman bir kitabı okurken bu kadar mutlu oldum bilmiyorum. Şuan tek yapmak istediğim serinin geri kalanını da ikinci defa okumak.
Kelsier: "Neden gülümsediğimi mi soruyorsun?
Eh, Lord Hükümdar kahkahayı ve mutluluğu
kendisi için alıkoymuş olduğunu düşünüyor.
Ben ise onun bunu yapmasına
izin vermeye niyetli değilim.
İşte bu çok fazla çaba gereketirmeyen bir mücadele."