"__Neden bıraktın beni?"
"Bu basit ve sıradan bir soruydu, ama ilişkimizin belki de bütün çıkmazı bu sorunun yanıtında gizliydi. Bu sıradan sorunun yanıtı da aslında o kadar basit ve sıradandı ki, bu sıradanlık yanıtın inandırıcılığını yok ediyordu. Sevdikçe, sevdiklerinden daha çok korkan insanların, başkalarına inanılmaz, tuhaf ve yabancı gözüken davranışını Sevda'ya anlatmam mümkün değil. Bunu ne anlar ne de buna inanırdı. Ona,'Seni çok sevdiğim için seninle olamazdım, sana duyduğum sevgi çok korkuttu beni,' diyemezdim.