İstediğin Tanrı’ya, görüşe, ideolojiye inan.
Hatta insanlık için yanlış olan her şeyi doğru kabul edip, buna özgürlük de diyebilirsin.
Ama kendi yarattığın özgürlüğü, her şeyden bağımsız yaşayan bir başkasının alanına “benim doğrum bu” diyerek taşıdığın an…
Neyse lafı uzatmak istemiyorum.
Bir keresinde Amazon’da nadir bulunan zehirli bir kurbağa türü hakkında bir makale okumuştum.
O kadar küçüktür ki, çoğu zaman fark edilmez.
Ama derisine dokunduğun anda, sinir sistemin saniyeler içinde çöker.
Ben o kurbağayım.
Beni görmezden gelebilirsin.
Küçümseyebilirsin.
Ama bana dokunursan…
bu, yaptığın son hata olur. 🎩🥃