Şiirleri neden mi severiz? Çünkü cümlelerle ifade edemediğimiz duyguları şairler bir, iki kelimeyle anlatır da ondan... Bu kitapta da düz yazıları toplanmış. Şairane sözlerle paragraf paragraf anlatmak yerine cümle cümle açıklamış. Bu da herkesin harcı değil bence. Saygılı olmak, ölçülü olmak... Yine Özdemir Asaf'a bir daha âşık olduğum bir kitap...