sedaa

sedaa
@Cicekliyol
İnstagram: @begonvilpembesi_
" Benim yaşayışım gün geçtikçe tatsızlaşıyor. Ne ben kimseyi seviyorum, ne de kimse beni arıyor."
Sayfa 175·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
Reklam
Hayatım bir anlamı var mı bilmiyorum ama bize verilenlerle anlamlı bir hayat inşa etmek elimizde. Çabanın sihrine inanan insanlardanım. Çabaladığınız her neyse ona onu mutlaka büyütürsünüz.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Acın olduğunda yapman gereken tek şey, acı veren şeyle ilgili duygularını genişletmektir. Onun için sen de artık bardak olmayı bırak göl olmaya çalış.
Alıntı
Bedensel hislerimize, deneyimlerimize karşı açık olmak ve onlara rağmen değil onlarla beraber kalabilmek iyi oluş halimizi destekler.️
"Zaten ben, hiç bir şeyden memnun olmamak kaderi ile doğmuş değil miyim?"
Reklam