Hepimiz elele verip herşeyin içine ettik.Hepsi o.Kimse kimseden istediği hiçbir şeyi alamadı, kimse kimseye vermesi gereken hiçbir şeyi veremedi.Hiçbir zaman.Şimdi anlamamanın da verememenin de acısını çekiyoruz .Üstelik , o acıyı birbirimizden çıkarmaya çalışıyoruz.