Çiğdem Furat

Çiğdem Furat
@Cigdemcecik
Yalnızlar daha çok kitap okuyor degil mi? Çok kitap okumuş biri "çok yalnız kaldım" demiyor mu sanki? Bunu bir tek ben mi duyuyorum. Bir hayal dunyasina gomulup, en azindan orada birinin bir seyi oluyor ya da ona biri bir sey oluyor kitap sayesinde. Keske su an okudugum kitap bu kadar sıkıcı olmasaydi da ben de burada kafa utulemeye gelmeseydim.
Yalnızlık
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yalnızlık
Bazen bir dert ortagim olmasına o kadar ihtiyacım oluyor ki, derdimden çok, bir dert ortağım olmaması canımı yakıyor.
Hayata Dair
sanırım kafayı yicem ama once karnımdan başlıcam bir daha agriyamayacak. Zaten stresim var, bi de sen ne ekleniyorsun
(Emma) Mrs. Churchill : Hastayım dedim dedim inanmadınız, bakın ne oldu! 😃