Onları yanmaz verilerle dolduracaksın , ‘ gerçekleri ‘ boğazlarına tıkıştıracaksın , öyle ki kendilerini tıka basa doymuş ama onca veri sayesinde kesinlikle ‘ zeki ‘ hissedecekler . O zaman , düşündükleri hissine kapılırlar . Hareket etmedikleri halde hareket ediyormuş gibi hissederler. Ve mutlu olurlar …
Bir insanın siyasi açıdan mutsuz olmasını istemiyorsan, bir meseleyi iki farklı açıdan sunma ki kaygılara kapılmasın ; tek bir açıdan sun . Daha da iyisi hiçbir açıdan sunma .
“Düğmenin yerini fermuar alır ve insan şafakta giyinirken düşünmeye , felsefi düşüncelere dalmaya ve dolayısıyla da melankolikleşmeye ayıracak bir saat bulamaz olur. “