"Önceleri utanırdım."El âleme rezil oluyoruz" diye. Asıl el âlem bana rezil oluyor. Görüp de görmeyerek. Madem beni yok sayıyorsunuz, ben de sizi yok sayıyorum. "
"Hayali olmasa nesi var şu fani dünyanın kızım?Hayal ettiğimiz müddetçe kralız.Kara kara düşünmeye başlayınca dilenciden farkımız kalmaz.Sen hayalsiz mi yaşıyorsun sanki?"